چگونه در اینستاگرام بازاریابی کنیم و درآمد به دست بیاوریم؟ | سری سوم
نوشته شده توسط : worldmarketing

شماره 8: با بازاریابی تأثیرگذار ظریف باشید
مصرف کنندگان دوست ندارند به طور آشکار به آنها فروخته شوند. بنابراین حتی وقتی از یک اینفلوئنسر برای تبلیغ محصول خود استفاده می کنید ، محتوا نباید خیلی "پر فروش" باشد. این بدان معنی است که باید جالب و جذاب باشد ، اما با محتوای معمول تأثیرگذار سازگار باشد.

در غیر این صورت ، محتوا بیش از حد تبلیغاتی و غیر صادقانه به نظر می رسد ، که می تواند بر احساس طرفداران تأثیرگذار در مورد نام تجاری شما تأثیر منفی بگذارد.

قبل از شروع فرآیند دسترسی به اینفلوئنسر ، مطمئن شوید که در تلاش هستید از آن خارج شوید.

آیا این به:

یک پیام خاص را برقرار کنید
مواجهه و آگاهی را افزایش دهید
از فعالیت های بازاریابی محتوای خود پشتیبانی کنید
ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید و فروش بیشتری ایجاد کنید
همه موارد بالا؟
هدف شما هرچه باشد ، هدف هرگز این نیست که یک تأثیرگذار را برای ارسال چیزی ارسال کنید که به نظر می رسد یک فشار آشکار از برند است.

فقط افرادی را تحت تأثیر قرار دهید که در مارک تجاری شما جای می گیرند و اطمینان حاصل می کنید که محصولات قابل حمل خود را با دقت ترسیم کرده اید.

 

در پست بالا ، بازاریابی محتوا مطابق با پست های متداول در سبک زندگی تأثیرگذار است. تمرکز روی غذا ، در این مورد ، سالاد است. هدفون هوشمندانه در این نزدیکی قرار داده شده است ، با زیرنویس عنوان شده است که چگونه آنها برای جلوگیری از سر و صدا هنگام مطالعه عالی هستند.

این پست در مورد هدفون است ، اما بلافاصله مشخص نیست که این مورد است. به نظر می رسد یک توصیه محصول است ، نه یک فشار محصول.

شماره 9: محتوای تولید شده توسط کاربر را در آغوش بگیرید
محتوای تولید شده توسط کاربر شکل دیگری از تبلیغات دهان به دهان است. مشتریان موجود شما به تولید محتوایی کمک می کنند که محصول شما را به نمایش بگذارد. این به نوبه خود به تبلیغ محصول یا خدمات شما به مشتریان جدید یا پیروان آنها کمک می کند.

چه چیزی می تواند آسان تر باشد ، درست است؟

با این حال ، برخی از مشتریان ممکن است بدون تشویق شما به راحتی تصاویر محصول شما را به اشتراک نگذارند. برای تشویق آنها ، باید پاداش یا مشوقی از قبیل شانس برنده شدن در صورت ارسال عکس های حاوی محصول یا هشتگ شما ، ارائه دهید.

به عنوان مثال ، شما می توانید فرصتی برای حضور در حساب رسمی اینستاگرام خود یا فرصتی برای برنده شدن رایگان یا کارت هدیه ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که آنها را به استفاده از آن هشتگ مارک دار تشویق می کنید تا به شما کمک کند تا تأثیر تلاش های خود را پیگیری کنید.

مذاب به طور منظم عکس های گرفته شده توسط حامیان خود را دوباره منتشر می کند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، آنها همیشه به طور مناسب کاربر را در عکس اعتبار می دهند و زیرنویس های خنده دار اضافه می کنند که پیروان آنها می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

مشتریان فعلی خود را جشن بگیرید. به محتوای ارائه شده از آنها به عنوان نوعی اثبات اجتماعی زنده برای مشتریان احتمالی فکر کنید که هنوز در خرید از شما شک دارند.

به عنوان یک پاداش ، ارائه محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای نشان دادن میزان قدردانی از مشتریان است.

شماره 10: از افراد تأثیرگذار بررسی صادقانه بخواهید
مردم به تأثیرگذاران اعتماد می کنند زیرا آنها مانند مصرف کنندگان روزمره هستند. بنابراین نظرات و توصیه های آنها واقعی تر از مشهور تصادفی تأیید محصول شما است.

مارک هایی که با اینفلوئنسرها کار می کنند عمدتا به این دلیل است که می خواهند اعتماد مخاطبان خود را جلب کنند.

یک روش خوب برای انجام این کار این است که از تأثیرگذار بخواهید که در بررسی های خود صادقانه باشد ، حتی اگر برخی از جنبه های منفی محصولات شما را پیدا کنند. وقتی یک تأثیرگذار صادقانه برخی از ویژگی هایی را که دوست ندارند به اشتراک بگذارد ، بازخورد مثبت وی درباره سایر ویژگی ها کاملاً واقعی تر به نظر می رسد.

مشتریان می دانند که هر محصولی مزایا و معایبی دارد. بنابراین از تأثیرگذار خود برای ارسال نظرات "زگیل و همه" دعوت کنید تا به شما کمک کند اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

تأثیرگذار زیبایی ، آدری به طور منظم درباره تجربیات خود با استفاده از برخی محصولات زیبایی ، صادقانه بررسی می کند. او درباره نتایجی که از هر محصول می گیرد و همچنین اینکه آیا این نتایج با ادعاهای محصول سازگار است یا خیر صحبت می کند.

در تصویر زیر ، او اشاره می کند که تجربه استفاده از یک محصول خاص به طور کلی مثبت بوده است. اما او دریغ نمی کند که این محصول مطابق ادعای کاهش منافذ پس از 28 روز عمل نمی کند.

آیا هنوز نتیجه خوبی برای برند است؟ آره. زیرا او به اندازه کافی "موافقان" مثبت محصول را اضافه کرده است تا منفی "منفی" آن باشد و به آن نمره کلی 9/10 بدهد. ارزیابی صادقانه او هم اعتبار او را حفظ می کند و هم طرفداران را برای برند افزایش می دهد.

شماره 11: شوخ طبع و قابل جمع باشید
طنز تا حد زیادی درگیر جذب مخاطب است. برای افزایش فروش ، سعی کنید در پست های اینستاگرامی خود جنبه های شوخ طبعی و شوخ طبعی قابل قبولی داشته باشید. هدف بهبود درک مردم از نام تجاری شما است. و شما قبلاً می دانید که درک مثبت برند تا چه اندازه می تواند بر فروش تأثیر بگذارد!

شرکت صادق با ارسال مرتب نقل قول های خنده دار و قابل فهم برای والدین ، ​​دنبال کنندگان اینستاگرام خود را درگیر می کند. در تصویر زیر مشاهده می کنید که چگونه بسیاری از طرفداران آنها به شوخ طبعی آنها واکنش نشان می دهند و در مورد میزان قابل قبول بودن آن صحبت می کنند.

این مارک همچنین عکس های ارسال شده توسط طرفداران را با زیرنویس های شوخ طبع ارسال می کند.





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: